Wallenbergare!

Igår slappade jag, hängde ute i det underbara vädret, tog en kort promenad med vovven och så åt vi en underbart god middag med svärisarna på kvällen.. Ute! Vilken fantastisk höst vi har so far! Vi åt Wallenbergare. Sjukt gott!

Svärisarnas hus är så himla fint. Huset ligger så fint också. Inte konstigt att Edward älskar Askön.

Eva var på massage igår och när hon kom tillbaka hade hon med sig en varsin present till oss. Jag fick en underbar morotsolja ifrån rosenserien. Den har tydligen fått bäst i test så jag hoppas på underverk med min hemska hy. Jag hade så fin hy förr, men så blev den kaos när jag började med alla mediciner. Jag hoppas att den kan bli slät och fin igen och att mina acneärr försvinner!


Kommentarer
Postat av: mormor

Inte konstigt att Johan är så fin, han har ju så fina föräldrar. Kram till dom för att de bryr sig så mycket <3

2016-09-15 @ 16:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0