Trevliga trafikanter gör mig glad!

Vet ni vad jag kan bli lycklig av som ofta händer när man är i trafiken? När man åker bil och så ligger det typ en lastbil framför. När lastbilen märker att man vill köra om så svänger den ut i väggrenen för att jag ska få mer plats att köra om på.. När man kört om blinkar man ju oftast som tack, och sen följer några hundradelars sekunder av spänning när jag håller andan och väntar. Kommer han blinka tillbaka och säga "varsågod, det var så lite så" eller inte.. Japp! Det gjorde han. Och så blir jag alldeles lycklig, haha. Ibland är det inte så svårt att få mig på bra humör! Älskar trevliga trafikanter!

Jag stannade till hos Johan i Furuvik en snabbis men nu ska jag vidare hemåt.. På dagens schema står kontraktskrivning, sen upp till Diös med pappren, till Ikea och köpa kommoden till badrummet och sen åker jag ut till huset!


Kommentarer
Postat av: Musch

Jag känner igen den där spegeln 🤔👍🏻

2016-09-28 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0