Sista minuten fix!

Ja ni.. Den här kvällen bjöd på mycket jobb! Vi blev precis klara med allt som måste vara klart till imorgon inför mattläggningen. Tyvärr fanns inte de djupet på dörren som vi behövde någonstans så vi fick ta en dörr med ett annat djup och lösa det därefter.
Orka att jag skulle skriva att vi fick freebasea, men så var jag tvungen att googla på vad det betyder och då stod det att det betydde att man röker droger?! Är det bara jag som använder det i det här sammanhanget eller finns det fler sätt att använda det..? Att man måste freebasea; lösa problemet utifrån en viss situation, gå på känsla! Jaja..

Nu är iaf dörren och tröskeln på plats, det är primat (?), spacklat och slipat i badrummet. Jag har byggt ihop de sista stommarna till köket; våra tre högskåp (1 skafferi samt 2 skåp till den integrerade kyl och frysen) och jag har städat upp i hela huset medan Johan grejat med badrummet. Det var verktyg, virke, golv, tak och andra grejer precis överallt innan men nu kan man gå runt i huset igen utan att klättra över grejer..

Nu ska vi däcka här ute i Harkskär! Shit vad slut jag är och har otroligt ont! Hoppas jag lever imorgon trots allt slit i eftermiddag/ikväll. Det har verkligen varit bonusarnas afton, men ibland är man tvungen..

God natt och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0