Kasslergratäng!

Alltså min underbara mormor och morfar. De ringde på fm och frågade om det passade att de kom och hälsade på oss idag, och det gjorde det ju såklart. Vi har inte setts på över en månad för de har varit sjuka osv. så det var verkligen på tiden att ses nu när de är pigga igen. Både jag och Johan har pratat om att vi har saknat dem. De hade med sig mina kusiner Alva och Linnea också. Vi fikade när de kom och så gick vi ner till havet en sväng. Och så inspekterade de bygget såklart. Mycket har hänt sedan de var där senast, men vi fick godkänt!

Mormor och morfar hade med sig middag till oss också. En stor form med kasslergratäng. Det kommer räcka i flera dagar!! Så sjukt gott med hemmagjord mat. Att de ställer sig och lagar middag till oss är ju bara för gulligt! Älskade bästa ni! ❤️

Vad har hänt på huset idag då? Jag har knappt gjort någonting men Johan har riktat upp en vägg i köket som var väldigt svajig och så har vi börjat sätta pärlsponten i köket. Vi kör lazyway med färdigmålade skivor faktiskt. Kapa, smacka upp på väggen spika och sen är det klart! Det blir klockrent!

Nu är vi hemma i lgh efter tre dagars jobb i huset utan dusch.. Det ska bli såå skönt att duscha!! Jag som tycker att det är jobbigt att duscha i vanliga fall, men nu har jag längtat efter det! Äntligen ska jag bli ren igen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0