Grill by the house!

När vi kom till Gävle åkte vi direkt vidare till huset för att lämna släpvagn och en bil. Vi grillade där och åt middag innan vi åkte hemåt. Sen har vi bara legat i soffan!

Nu väntar 6 dagars husrust. Johan jobbar onsdag-fredag nästa vecka så det blir maxat med husrust tills dess. Inte för mig då verkar det som, men för honom. Men jag blir självklart där och jag hoppas att jag kommer må bättre än vad jag gör/gjort den senaste månaden så att jag kan få lite gjort iaf.

Edward blev jätteglad när han såg att vi var vid huset idag och han krafsade och ville ut ur buren så fort vi kom dit. Nästan enda gången som han reagerar så är när vi kommer till Askön/Östhammar i vanliga fall. Men han sprang fram och tillbaka mellan huset och bilen så fort jag släppt ut honom medan jag bar in grejer och han skuttade och var alldeles lycklig. När vi skulle åka hem låg han i sängen och vägrade följa med, så det slutade med att jag fick bära ut honom till bilen. Haha! Lillplutten börjar nog förstå varför vi åker runt och bor på tre olika ställen tror jag. Eller nej inte förstår kanske, men han finner sig i det och jag tror att han gillar det. Han är iaf lugn, trygg och "hemma" på alla tre ställena (lägenheten, torpet i Östhammar och huset i Harkskär), det är ju bra!

Jaja. Nog med Edward-insnöing (haha det är nog inget ord men ni fattar).. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0