Väggklotter!

Vilken skitdag.. Det var såå nära att jag åkte in till sjukhuset idag för att få bättre hjälp. Jag hade så himla ont och när smärttoppen blir så hög som den var idag får jag nästan panik. Jag orkar snart inte härda ut längre utan behöver bättre hjälp snart. Dessa vidriga smärtor.
Jag fick prata med en sköterska på avdelningen som var fruktansvärd och det gjorde ju inte dagen bättre direkt. Jag hatar Gävle sjukhus. Alltså på riktigt.. Hatar.

Jag har varit stilla hela dagen idag men nu mot kvällen har jag varit uppe lite. Jag har tagit väldigt väldigt mycket medicin idag och det var räddningen för att slippa hamna på sjukhuset. Snälla snälla. Låt mig få må lite bättre imorgon!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Mattis

Fortsätt kämpa din krigare❤️

Svar: Tack! 😘 Love love! 💕💗💞
Evelina Nilsson

2016-10-21 @ 04:57:02
Postat av: Musch

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Evelina Nilsson

2016-10-21 @ 10:26:10
Postat av: Josefin

💕💕

Svar: 💞💗💕
Evelina Nilsson

2016-10-21 @ 20:23:06
Postat av: Anonym

...om jag kunde göra nåt... ❤️

Svar: ❤️😘
Evelina Nilsson

2016-10-21 @ 23:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0