Så mycket bättre!

Eva och Christer åkte hem på em igår. Johan och Christer fixade med vattnet som varit lite struligt, och så fortsatte de med elen. Jag och Eva klyvde (?) ved ifrån vår stora tall som pappa tog ner på tomten. Vi kan ju inte använda veden i vinter, men nästa vinter har vi ved!

Min mage fortsätter med hemska smärtorna och Johan har jobbat alldeles för mycket alldeles för länge nu så igår kväll tog vi det bara lugnt. Vi låg i soffan någon timme på em och sedan åkte vi in till lgh och tömde kyl/frys och så köpte med oss pizza ut till Harkskär som vi åt framför Så mycket bättre. Jag gillar verkligen det programmet men jag tyckte att avsnittet igår var alldeles för mycket.. Hans tårar kändes inte äkta någonstans!

Edward blev väldigt förvånad när vi kom till lgh igår. Han liksom skuttade in som han alltid gör, men när han kom in i vardagsrummet tittade han sig omkring länge och sen satte han sig mitt på golvet. Lillhjärtat mitt! Men han älskar huset så flytten är ju verkligen till det bättre för honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar mest öppna spisens vackra prydnader! Det senaste inom design??? 😉

2016-10-30 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0