My love back in the days!

Alltså denna bild är lika rolig varje gång och den kan pigga upp nästan vilken dålig dag som helst.. Lilla surläppen som sticker ut är ju typ det roligaste! Mer störig tonåring får man leta efter, haha. Om jag hade fallit för honom på den tiden när han såg ut så här? Jag tror faktiskt inte det.. Förmodligen mest för att jag var ett litet barn på den tiden när han såg ut så här, men det hade aldrig hänt att jag ens tittat på honom med det där utseendet (eller jo det hade ju varit svårt att låta bli med den här looken, haha, men inte på det viset)! Bröderna fluff har fått sin tredje kompanjon. Microfonhår har fått en ny innebörd.

Jag har dock ärligt svårt att förstå att "min Johan" är samma person som denna kille. Han är så himla långt ifrån detta idag och jag har svårt för att se att personen Johan har haft sån här stil någonsin (eller brist på stil rättare sagt - sorry love).

Raka bort håret, bort med piercingen, noppa brynen, slänga på lite skägg och lägga till några års livserfarenhet (män blir ju trots allt snyggare med åren..) och Voilà! Världens finaste boyfriend blev han tillslut! Love you! ❤️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker han var och är en fantastisk fin Johan, med eller utan krull!!! ♥️
Vi har ett sjå vi Johan, igår var det mig de hade roligt åt, mina kära döttrar...😜

Svar: 😜😘
Evelina Nilsson

2016-10-19 @ 14:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0