Sjukhusnight!

När dagen/kvällen inte riktigt blev som jag tänkt mig.. Jag har haft smärtornas smärta idag och jag spydde av smärtorna i 4 h (!!) i sträck innan vi tillslut åkte in till sjukhuset. Det var första gången på sjukhuset i Östhammar men de var bra och jag fick några morfinsprutor som tillslut gjorde att smärttoppen gick ner.. Det blir ju ganska problematiskt när jag har så ont så att jag spyr, och för att kunna stoppa smärtan måste jag ta mina mediciner, som jag bara spydde upp hela tiden. Tack gode gud för sjukhus och smärtlindring!
Vi kom in vid 20-tiden och vi kom äntligen nyss hem! Jag mår mycket bättre och det är så skönt!

Min älskade klippa.. Vad skulle jag ta mig till utan dig? Du är det bästa som någonsin hänt mig ❤️ Tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: mormor

Krya-kram <3 <3 <3

Svar: 💞💗
Evelina Nilsson

2016-11-22 @ 08:14:54
Postat av: Musch

Min krigare!❤️

Svar: ❤️
Evelina Nilsson

2016-11-22 @ 08:41:18
Postat av: Mattis

❤️❤️❤️

Svar: 😘😘😘
Evelina Nilsson

2016-11-23 @ 13:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0