PUB!

Vi hade en jättetrevlig kväll igår. Vi skulle vara ganska många från början men en efter en hoppade av. Whatever, vi hade nog roligare utan dom ändå!

Vi hade bokat bord på PUB kl 20 och vi kvar där ända tills kl 00.. Då gick vi vidare till Kalles och sen Nästet. Kl 1 drog jag hemåt när de gick vidare till Hits for you. Det var svinhalt på vägen hem.. Isgata! Alla körde i 60 och jag fattade inte varför alla var såna chickens först, men när jag körde om och fick megasladd var det inte så kul. Jag joinade 60-klubben hela vägen ut till Harkis sen.. Man blir alltid så himla uppvaknad när man får sladd som man inte har kontroll över. Men jag kom tryggt hem till mina boys som låg nedbäddade med massa tända ljus runtomkring. Älskar min lilla familj och älskar vårt lilla hus!

Imorse åt vi dunderfrukost/brunch. Nu har Johan dragit igång med sista klinkersplattorna i hallen.. Det blir så galet fint! Jag är supernöjd med vårt val! Bild is coming up när det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0