Josefin 25 år!

Ikväll har vi haft Musch och Matti över på middag (eller de är fortfarande kvar.. Musch sover i soffan och Matti sitter och trycker godis).

Vi har firat Josefins 25-årsdag idag.. Man kan faktiskt fira en sån stor dag även om inte födelsedagsbarnet är närvarande, haha. Grattis älskade du på din dag! ❤️ Önskar jag var hos dig och kunde gratta dig på riktigt, men tills dess får detta duga; födelsedagsfest med Musch, Matti och Johan och med Jopplas på telefonen hela morgonen. Hoppas du får en grym födelsedag honey! Love you.

Tidigare idag var vi in till stan för att uträtta lite ärenden.

Haha, orka att vi ser typ exakt likadana ut idag som igår. Fantasin flödar (eller så är det för att alla kläder fortfarande är kaos så vi blir tvungna att ha samma kläder jämt typ haha). Jaja!

När vi kom hem slutförde vi vår garderob. Slutfinischen är ju kvar, men den är iaf klar och alla hyllor osv. är på plats! Det blev superbra tycker vi och vi är jättenöjda!

Kvällens middag!
Förrätt: fisk- och skaldjurssoppa
Varmrätt: pressad potatis och viltgryta
Efterrätt: chokladmousse

Nu är jag så trött så jag håller på somnar samtidigt som jag skriver typ.. God natt bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0