Fixi!

Hallen är pärlspontad och klar thanks to bästa boyfriend. Vi har varit till Valbo och handlat hyllor och lite annat. Vi satte upp hyllor och lite annat när vi kom hem. Jag blev lack på Jysk i Valbo också. Vi skulle köpa korgar förra veckan på Jysk i Gävle. Kollade såklart hemsidan innan vi åkte dit så att de fanns i lager och yes, de gjorde det. När vi kom dit fanns det såklart inga korgar.. "Öh ja det står att vi ska ha 12 stycken, men lagersaldot stämmer inte alltid.." Min tanke; varför då ens ha ett lagersaldo till kunderna? Vi bad personalen ringa till Valbo och lägga undan 4 stycken svarta. När vi kommer till Valbo idag så har de såklart lagt undan gråa istället för svara för att "han som ringde sa inte vilken färg ni skulle ha så jag tog gråa!" Say what? Har man fyra olika färger frågar man väl det om han som ringer nu inte säger det.. Såklart fanns det bara 2 svarta kvar och de ska inte komma in igen.. Jag blev sjukt less. Och Johan skämdes, haha. De två viktigaste sakerna man ska göra som anställd i butik är att sälja och vara tillmötesgående mot kunder. Svårare än så är det inte (jag har själv jobbat i butik i 5 år så jag vet).. Hur kan man faila 50 % av sina arbetsuppgifter??

Vi var och handlade lite mat också.. Och cashade in vårt enorma pantberg. Vi har väntat på provsvar på vårt vatten så vi har inte velat druckit det förrän vi visste att allt var ok, så vi har köpt enorma mängder bubbelvatten osv. Vi dricker nästan aldrig läsk men bubbelvatten och Loka Crush Jordgubb är ju som en drog.. Hela bilen var full med pant, haha. Så nu kan vi leva gott resten av månaden! Haha!

Jag är dålig på att knäppa kort nu för tiden.. Dagens enda kort. Det ska bli bättring!

Nu har vi precis landat i soffan.. Vi har fastnat för serien Lie to me. Från början gillade vi den inte särskilt men som vanligt blir man fast och nu kan vi inte sluta.

Imorgon kväll ska jag och några till ut och äta och fira Fia som fyllt år. Känns som att det var år och dar sedan man var ute.. Hoppas ni får en härlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0