Blåbärspaj!

Jag har varit utan internet i två dagar.. Så går det när man är extra dålig och tittar på serier i torpet hela dagarna med delat internet från telefonen. Då försvinner 20 GB ganska snabbt! Därför har det varit extra dött här på bloggen, haha.

I förrgår kom pappa och Maria hit en liten sväng. De åkte till Josefin/LA igår morse så då fick vi säga hejdå innan.. Behöver jag säga att jag är sjukt avis? Dels för att jag absolut älskade LA, men mest för att de ska få gosa med världens bästa sister i 2 veckor! ❤️

Pappa och Maria hade med sig hembakt blåbärspaj som var så himla god. Tack för både paj och form Maria! När pappa och Maria åkt kom Fia hit och hjälpte oss äta upp pajen, haha. Vi åt upp den på 3 pers. Mums!

Igår grejade vi lite ute. På em åkte vi till Ikea och köpte en del som saknades och så åt vi middag där.

Idag har vi bestämt att vi inte ska göra någonting alls. Johan behöver verkligen vila nu efter så många månaders slit. Och jag behöver väl alltid vila typ.. Vi får se om vi kan hålla oss eller om det blir jobb här i huset ändå! Kanske något litet. När jag mår dåligt och har mycket ont blir jag oftast galen av att inte göra något. Det är ibland skönare att distrahera smärtan med annat.. Fast så finns det ju vissa dagar som jag inte ens kan ta mig upp ur sängen och då har jag inte så mycket till val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0