The Grove!

Igår kväll var vi ut och åt på Cheescake factory. Så gott! Det låg alldeles vid The Grove. Alltså det var som att komma in i en saga. Sjukt, galet mysigt och fint! 

Jag och mamma åkte olika flyg hit igår. Mitt gick några timmar senare än hennes men mitt kom fram innan då mitt var direkt och hon hade ett byte. Vi hittade på varandra redan i passkontrollen så det var roligt med lite sällskap där även om vi flög själva! 




Vi ligger 8 timmar efter Sverige så vi ska precis äta frukost här. Josefin ska gå i skolan idag så jag och mamma är själva idag. Det är klarblå himmel och varmt och skönt, så jag tror att vi klarar oss haha! 


Kommentarer
Postat av: Musch

Åh jag saknar er redan! (Om det ens är möjligt🙈) vill vara med er! Men jag är så glad för er skull!❤️❤️❤️

Svar: Vi saknar dig också! Du skulle varit med ❤️
Evelina Nilsson

2016-03-24 @ 17:50:12
Postat av: mormor

Så roligt att du skriver :) Ha det nu så bra <3

2016-03-24 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0