Tenta check!

Nu är tentan skriven.. Vi får se om jag får sätta check på den för gott eller ej. Jag tänker inte spekulera i det ytterligare! 

Idag åkte bombarjackan på. Sist när jag var och tittade på Mattis bandymatch så hade jag också den på mig. "Nu kan du ju få vilken 18-åring som helst!" var Johans kommentar över min outfit. Haha! Jag skrattade så mycket åt hans kommentar. Behöver jag förklara ytterligare att han inte är ett fan av bombarjackor? 



Jag tyckte att jag förtjänade en ny ring efter tentan (typisk mig, haha. Oops!) Jag är otroooligt noga med vilka smycken jag har på mig och när. När det är något jag behöver "tur" för så kittar jag mig med powerring och massa olika smycken som enligt mitt hopp "för tur med sig". Idag bröt jag trenden helt och skippade alla smycken jag haft på tentor, viktiga läkarbesök, you namn it, tidigare. Bort med gammalt, smack! Och så chockade jag "turen" och böt till... guld! Jag har alltid silver annars. Men idag tog jag på mig guld. Klarar jag tentan ska jag definitivt utöka min guldsmyckes-garderob big time! Haha.. Jag erkänner.. Nej det här är inte ett normalt beteende. 


Nu väntar helg med mina fina! 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0