Skräptanten!

Vi gick och handlade nu på em.. När vi gick från affären blev jag så less. På riktigt.. Hur tänker människor som bara droppar sitt skräp på stället de står på? Hur kan man bara skita fullständigt i allt och bara slänga det på marken? Jag vill tillägga att detta var på ett ställe typ 20 meter från soptunnor åt vardera håll. Jag blir så ledsen hur man kan förstöra vår vackra natur.. 

När jag var ute och gick för många år sedan var det ett yngre killgäng som gick framför mig. En av killarna slängde sitt skräp på marken och sen tittade han sig runt. Vi fick ögonkontakt och jag blängde på honom big time. Tydligen förstod han my message för han lommade iväg och tog upp skräpet igen.. Mission accomplished, haha!


Vi tittade på en film idag; Mannen som kunde tala med hästar/The horse whisperer. Åh så fin den var! Vi letade överallt för att hitta den, men tillslut hittade vi både film och undertext. Se den om ni inte sett den. Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0