Runyon canyon!

Alltså vilken härlig dag! Jag vet inte om jag sagt det men jag ääälskar LA! Haha! Idag gick vi upp vid 7 och körde en runyon canyon-runda, vi har legat vid poolen när Josefin var på sin rehearsal inför måndag, hem och åt påskmiddag som mami fixat (eller påskmiddag och påskmiddag.. Vi åt torsk, potatis och äggsås, but still). Sen fick jag äntligen se stjärnorna; Walk of fame. Ikväll var vi på one-person-show på Josefins skola. Sjukt roligt att se. Alla var så duktiga! När vi kom hem därifrån tittade vi på Les miserables, men både Josefin och manu somnade så jag vek in jag också.

På måndag har Josefin sin musikaluppvisning och efter det har hon lov.. Då har vi tänkt köra Universal, åka till Santa Monica och lite sånt. Det kommer bli grymt (om nu magen tillåter...) Tills dess håller vi oss här i Hollywood och chillar typ! 

Här kommer en bildbomb! Enjoy!

































Kommentarer
Postat av: mormor

Oj, oj, oj.....Inte Vinnersjö precis <3

2016-03-27 @ 09:36:30
Postat av: Musch

Ååh, miss you like crazy! 🙈

2016-03-27 @ 10:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0