Rip!

Imorse vaknade vi av fruktansvärda nyheter.. Fem av Josefins klasskompisar hade imorse varit med i en bilolycka. En kille avled omedelbart, två är i kritiskt tillstånd och två klarade sig utan några skador. Helt sjukt! Jag kände självklart inte personerna, men det är så hemskt ändå. Tänk att vi såg den sista föreställningen han någonsin kommer göra.. Han var sån talang! De hade precis blivit klar med sina finals och skulle åka till Las Vegas över deras springbreak.. Så fruktansvärt! Han är färdigutbildad om några månader och hade hela livet framför sig.. Han är (var) ifrån Tyskland och hans familj bestod av hans pappa och syster, då mamman dog för några år sedan. Förstå vad fruktansvärt att få ett samtal hem ifrån USA och få veta att ens son är död.. Jag kan inte låta bli att vara såå tacksam över att jag har alla vid livet fortfarande! Ett liv kan ta slut så snabbt..
Hans bästa vän fick ringa till pappan och berätta idag, och pappan skulle boka flyg hit till LA på en gång. Ush så vidrigt hemskt!! 

Så vi har haft en lite konstig dag.. Vi körde den långa Runyon Canyon på 2 h, vi gick till poolen en snabbis och ikväll blir vi bara hemma och tar det lugnt som det ser ut. Jag är fortfarande så glad över gårdagen på Universal och att jag var så pass pigg att det funkade att köra en heldag där. Det var bara så härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0