Friday I'm in love!

Igår körde vi långprommis igen jag och mami medan Josefim var i skolan. Jag skulle kunna promenera hela dagarna här och titta på allt om det inte vore för min dumma mage.. Men jag njuter, om jag gör! 

Igår var Josefins sista riktiga pluggdag innan hennes springbreak. Vi hängde vid poolen några timmar när Josefin var ledig och sen när hon gick tillbaka till skolan så tog vi en runda och handlade mat och sånt. Mataffärerna är ju så galet stora. I freakin' love LA! Jag tycker mer om LA än NYC. Inte för att man kan jämföra kanske, men här är alla liksom så glada och trevliga och lyckliga på något sätt. 

Idag ska vi ta en annan promenadsväng; runyon canyon. Då hurtar man uppför hela berget. Det ska bli mysigt! Min mage har bråkat med mig massor sen jag åkte, eller egentligen innan också. Men thank god for bonusar! 

Josefins skola! Där på hörnet under texten satt jag när vi överraskade Josefin. Jag älskar att vi fick det på film!! ❤️ Och jag älskar att jag är här med henne! Min älskade bättre hälft! 







Kommentarer
Postat av: mormor

:) <3 <3 <3

2016-03-26 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0