Elliot på besök!

Ååh det var såå mysigt att ha älsklingen här igår. Världens finaste lilla kille! Vi busade, spelade kort, åt mat, letade påskägg, han badade och så fick han spela lite på "hans" (min, haha) saknade padda. Jag har inte kunnat ta bort hans sidor med alla spel så han var så nöjd att allt fanns kvar. Han blir så stor och hade tappat 2 tänder, kunde läsa och går i 6-års nu. 





Vi tokade på snapchat också. Gu så ful faceswapen blev på oss (till mormor så att du ska slippa googla.. Faceswap är när man byter ansikte med varandra, haha)! Finaste mormor var så söt sist vi sågs. "Jag tycker att det är så roligt att läsa bloggen och jag förstår det mesta, men ibland måste jag googla. Tapas visste jag inte vad det var men då googlade jag bara och nu vet jag att det betyder smårätter." Love you!




Kommentarer
Postat av: mormor

<3 :) <3 :) <3

2016-03-21 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0