Bästa utsikten!

Idag har vi tagit en prommis jag och mami medan Josefin var i skolan. När jag tittade ut imorse blev jag lycklig och ba: Åh, det är klarblå himmel! Josefin bara tittade på mig och skrattade; "Det är det ju typ jämt här!" Haha! Det har varit närmare 30 grader i skuggan idag. Så varmt! Underbart!

När Josefin slutade skolan körde vi lite poolhäng. Poolen är uppe på ett rooftop så man har utsikt över Downtown, Beverly Hills, Hoolywood Hills och Hollywood-skylten.. Sinnesjukt att Josefin liksom bor här. Ikväll har Josefin varit på skolföreställning och då tog jag och mami en liten runda på butiken Ross. Nu är jag trött så det blir nog till att krypa ner under täcket snart.

Jag går på bonusmedicin nästan hela tiden tyvärr. Men det är värt det varje sekund. Jag är såå glad att jag hade möjlighet att åka. 





 

Kommentarer
Postat av: mormor

NJUUUUUT <3

2016-03-25 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0