VI HAR KÖPT HUS!!

Nu till en rolig nyhet som vi har hållit för oss själva ett tag nu.. VI HAR KÖPT HUS!! Vi får tillträde till huset om 2 veckor och som vi längtar. Det är totalrust som gäller så det kommer ta tid innan vi kan flytta in, men det ska bli så roligt att greja och fixa i huset och få göra det till vårt egna. Både jag och Johan tycker om att fixa och dona så det kommer bli sjukt kul. Och helt underbart att ha sin egna gård! Längtar så mycket!! 

Det sjukaste är att vi skrev kontrakt på samma dag som Musch och Matti, bara ett par timmar innan dem på exakt samma fastighetsförmedling (för er som inte lärt er är Musch=lillesyrran). Vi möttes in princip i dörren, haha! Så nu har vi båda ett varsitt hus att totalrusta i sommar. Så himla kul! Självklart blir jag som vanligt lite orolig för hur mycket jag kommer kunna göra och vara igång, men man får ta det som det kommer. Det kommer nog bli bra att ha lite att greja med. Ibland måste man lägga sjukdomarna åt sidan och bara leva.

Även om jag och Johan är jätteglada och längtar så är nog ändå Edward lyckligast av oss, haha. Nu ska han äntligen få slippa lägenhet, trottoarer, bilar och glassplitter överallt på vägarna. Nu ska han få sin egna tomt att springa runt och busa på och kunna gå ut och in som han vill. 

Så.. Jag presenterar härmed Johan Holmgren och Evelina Nilsson som husägare. Haha! 


Kontraktskrivningen var den 11 maj 2016..

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag är också så jätteglad för Gästrummet:). Jag kommer verkligen att trivas <3 Jag kommer att sitta vid havet långa stunder, men jag ska passa mattiderna <3

Svar: Haha! Du är väl för go du ❤️ Vilken tur att du passar mattiderna så vi slipper gå och hämta dig varje gång 😉 Men jag tror att du måste ta med dig morfar. Han kommer sakna dig för mycket annars (och någon måste ju hålla i sakerna när vi jobbar, haha) 😘
Evelina Nilsson

2016-06-01 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0