Sveriges nationaldag!

Imorse var vi ute i Hedesunda 8.30 för att fixa min nagel som gick av. Så nu är naglarna fina igen! Sen åkte vi till papi och blev bjudna på frukost. Sen blev det lite bröllopsplanering och fix. På lördag gifter sig pappa och Maria! 

På vägen hem svängde vi förbi mami och hejade också. När vi kom hem till stan gick vi en runda på stan jag och Johan för att shoppa det sista till våra bröllopsoutfiter. Sen däckad vi i ett bad när vi kom hem. Jag har inte alls mått bra idag. Eller igår. Eller i förrgår. 
Nu sitter jag iaf på tåget på väg till Uppsala för ännu en vecka på Akademkska. Jag kunde inte vara mer otagg men imorgon ska jag ändra inställning. Ny dag nya tag som man brukar säga. 

Dagens enda bild; Johan i mammas utesäng på altanen. Jag vill också ha en sån på vår framtida altan. Så himla mysigt! Den 17/6 får vi tillträde till vårt hus. Längtar så mycket! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0