Rusten fortsätter!

Igår var jag och Josefin med varandra hela förmiddagen. Vi var till Alice (pappas Marias dotter) och klippte oss och sen åkte vi in till stan. Jag sa hejdå till Josefin (vilket alltid gör lika ont) och sen åkte jag ut till vårt hus. Vi har en snickare där idag så vi var tvungen att få bort det som behövde bort för att han skulle kunna göra sitt idag.

Johan har verkligen slitit på när jag har varit med Josefin hela förra veckan. Han är så grym! Det är så himla skönt med en kille som bara gör istället för att bara snacka om att göra det men aldrig ta tag i det.

Jag var tvungen att ta igen mig idag. Jag hoppas att jag ska vara lite mer ok om några timmar. Isf åker jag ut dit och gör dem sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0