Min midsommar!

De har gjort om hela blogg.se och det blev sjukt krångligt. Därför har det inte blivit något blogginlägg nu under midsommar eftersom jag inte ens fattar hur man gör ett inlägg.. Men jag gör ett försök så får vi se hur det funkar.

Midsommarafton åt vi frukost hos papi, en snabbsväng till Åsudden och sedan åkte vi till stugan och var där hela kvällen. Midsommardagen firade vi hos farmor och farfar i Nimnen. Sen vag vi på fest i Hedesunda hos Anders och Kicki. Vid 23 åkte vi til stugan och avslutade midsommarhelgen där. Vi sov kvar. Imorse åkte Johan till vårt hus och Musch och Matti till sitt för att göra ett ryck. Jag har inte varit pigg alls i helgen så jag blev kvar i stugan med Jopplas, mami, Thomas och brors. Nu ska vi dock åka till huset och visa mamma och Thomas det. De har inte sett det än!

Hoppas ni alla haft en härlig midsommarhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0