Lilla älsklingen!

Det finns en bra grej med att sova själv utan Johan och det är att Edward får sova i sängen. Han har legat och snuffsat och gosat (och snarkat!) hela natten här bredvid mig. Underbart! Jag har sagt det förr men säger det igen: Vad skulle jag göra utan min fyrbenta lilla älskling! ❤️ Så mycket kärlek som han ger. Bästa beslutet någonsin att åka ända ner till Malmö för att hämta valpen som ingen ville ha.

Idag har jag tvättid. Sen kommer Joppla hit och mot eftermiddagen åker vi båda tillbaka till Uppsala. Så mysigt att hon följer med ❤️




Kommentarer
Postat av: mormor

Han besökte oss i går - jag såg att han satt och tänkte på dig :)

2016-06-15 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0