Grillat idag igen!

Jag har bara hängt idag. Tvättat några maskiner tvätt, tittat på två avsnitt Homeland, sovit middag.. När Johan kom hem lagade vi middag. Svärisarna bjuder alltid på middag när vi är här, men ikväll fixade vi middag (fast med deras mat, haha). Det blev grillat; baconlindade kycklingfiléer med klyftpotatis, bea, currysås och sallad. Så gott!

Igår åt vi dock ännu godare middag. Färskpotatis, grillad laxburgare, grillad halloumi och romsås. Dog gottadöden. Jag ville aldrig bli mätt!

Ikväll har vi tittat på filmen Room (igen för min del). Jag tyckte att Johan skulle se den och jag såg den gärna igen. En tragisk men ändå fin film. Barnet i filmen är så himla lik Elliot och jag fick en riktig saknar-attack efter honom ikväll. Som jag saknar den lilla filuren! Älskade lilla Elli ❤️

Grillmästaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0