Datenight!

Igår slutade Johan lite tidigare. Vi njöt ute i solen en timme innan vi duschade och gjorde oss iordning för uppis. Vi gick någon timme på stan och sen åt vi middag på Phils burger. Jag åt en halloumi-burgare och det var lätt den godaste burgare jag ätit någonsin! Så galet god! 

Nu är Johans outfit klar till bröllopet. Jag saknar fortfarande skor.. Jag hade lagt undan ett par skor här i Uppsala eftersom de inte fanns i Gävle. När jag kom dit och skulle köpa dem såg jag att dom var trasiga. Det sög ju.. Enda 36orna inom tiotals mils avstånd. Jakten på nya fortsätter.. Bara idag och imorgon kvar! #panik

Johan sov kvar med mig inatt. Så mysigt!



Så mycket mysigare med sällskap än att sova själv. 

Nu sitter jag och äter veckans sista hotellfrukost. Jag fick efter lite tjat vara hemma imorgon för att kunna hjälpa till lite inför pappas bröllop på lördag (det är jag själv som vill och har erbjudit mig, de skulle aldrig be mig att strunta i sjukhuset). 


Jag är sån himla rutinmänniska och har ätit lika frukost varje morgon.. Varför ändra på ett vinnande koncept liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0