Bytte torpet mot hotellet!

Nu är jag tillbaka på hotellet efter ett mysigt dygn i Östhammar. 


Det kändes sådär att åka ifrån vårt fina torp som blir så mysigt. Och tråkigt att åka ifrån my boys också. När blev jag en sån "toffel" som saknar Johan och Eddi så fort vi är ifrån varandra..? 

Jag har nog bara visat bild ifrån sovrummet/vardagsrummet tidigare. Här är köket! Det är inte helt klart än men det tar sig.




Nu ska jag läsa lite och sen försöka sova. Torsdag och fredag kvar på sjukhuset här i Uppsala innan det är dags för helg! På lördag ska vi ha fest vid torpet med alla som var med i Thailand i vintras när svärmor fyllde 60. Hoppas att det fina vädret håller i sig till helgen också! 

Kommentarer
Postat av: mormor

Såååå fint ni fått till det :)

2016-06-02 @ 16:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0