Reafynd!

Jag shoppade ju rea igår.. Helt sjukt att jag fick allt detta för 600 spänn. Den blåvita bikinin är lätt min favorit! Så himla fin!! De andra två bikitopparna är ifrån Twilfit och jag har flera sådana sen tidigare i samma modell men andra färger. Det är utan tvek den skönaste bikinitoppen man kan ha. Man känner skillnad på kvalitén och formen, att den är "på riktigt" liksom. Min strl 70C brukar alltid vara slut på rean, men så lyckades jag haffa de sista! BAAM! Tips tips! Köp den.

En svart klänning i sån där urringning när det liksom halkar ner på axlarna, en rosa topp i samma urringning, en vit topp med polo och en svart klänning med polo.

Jag älskar att shoppa.. Folk som säger att man inte kan köpa lycka har fel, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0