Feeling "good"!

Jag har mått jättebra hela dagen idag, men så ikväll har jag mer ont igen. Men idag har jag knappt haft ont alls och jag har nästan känt mig pigg. Jag vet på riktigt inte när det hände senast.. Härlig känsla iaf!

Imorse sov vi ut.. När stan öppnade gick vi och köpte badbyxor (Johan har tappat bort 2 st det senaste året så nu fyllde han på med 3 nya, haha) och sen åkte vi ut till huset. Vi har chillat lite idag. Musch kom förbi några timmar så vi satt ute i solen och njöt och åt hamburgare till lunch. När hon åkte hem mot eftermiddagen jobbade vi iaf på lite. Jag har gjort andra strykningen med målningen på baksidan och Johan fortsätter med golvet i vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0