Febern is back in da house!

Jag var så himla dålig igår kväll. Jag hade nog hållit igång lite (mycket) för mycket i helgen ute vid huset. Jag hade så ont, var sjukt trött och så hade jag hög feber. Jag har feberfrossat hela natten men idag känns det lite bättre igen. Men nu blir det några lugna dagar igen i Östhammar och vila upp mig. Jag måste bli bättre på att hålla mig på en lagom nivå istället för att kötta för fullt och sedan vara helt däckad. Eller kötta och kötta. Jag kan ju aldrig köra fullt ös, men jag jobbar ju på så gott det går, och ibland lite med än vad som går..

Vi åkte till Östhammar igen igår kväll och vi blir här tills onsdag em. Johan jobbar mån-ons den här veckan. Sen är det bara nästa vecka kvar innan semester!

Love you! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0