Edward 2 år!

Igår fyllde Edward 2 år! Vi firade honom hela dagen jag och Johan, haha. Han fick äta massa gott och så fick han presenter. Det var dock sjukt roligt med våra presenter.. Vi var sjukt taggade och åkte till Granngården och valde presenter till honom. När vi kom till huset gav Johan sin present först, ett märgben. Det ville han inte alls ha. Han blev typ rädd för det och vågade inte ens gå fram. Sen skulle jag ge min present. Då tog jag upp den och kastade iväg den. Han tittade upp och började sedan springa emot den.. Problemet var bara att han sprang förbi leksaken till en stor grästuva och började busa med den istället. Sjukt lyckade presenter, haha!

Grattis korven 2 år!

Han var såå liten i början ❤️ Älskade lilla gris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0