27 juli 2016 - 1 år!

Idag har jag och Johan varit tillsammans i ett år. Vårt första år tillsammans har varit väldigt fint! Det känns som vi hunnit med mycket under det här året. Jag är så tacksam över att han alltid finns vid min sida och jag är så glad att han inte blev bortskrämd förra sommaren när vi precis börjat träffats och jag blev inlagd på sjukhuset i 2 veckor. Att jag är sjuk och ändå har världens finaste kille är ett mysterium.. Älskar dig mest! ❤️ Tack för att du finns!

Vi firade inte dagen på något särskilt sätt. Vi höll på i huset med mormor och morfar och så bjöd de oss på lunch på Skärgårdskrogen. Det var faktiskt mysigt att bara hålla på i vårt hus på vår årsdag. Det är väl vår framtid om något! ❤️


Kommentarer
Postat av: mormor

Ni är så fina <3
Och vilken fin bild!!
Önskar er "god fortsättning" :)

2016-07-27 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0