Vinter!!

Idag har det snöat och yrt minsann.. Det blev lite lugnare mitt i prommisen och det var då jag knäppte korten, men när det var som värst kunde man knappt titta för det yrde så mycket snö omkring oss. Men jag måste faktiskt säga att jag älskar detta mysiga väder! När man ska till jobbet tillfixad eller liknande är det väl inte lika trevligt väder, men när man klär på sig varma kläder för att vara ute, då är det alldeles underbart! Synd bara att man har en hund som börjar sakna sommaren och värmen redan i september... 

Det är så otroligt vackert ute nu! Helt magiskt fint! Jag älskad vinter!! Särskilt när det är riktig vinter och inte massa slask.










Det stor en ensam stackars svan precis bredvid oss där vi gick. Jag tyckte så synd om den.. Brukar inte dom åka till varmare breddgrader? Sjukt vad stora svanar är förresten. Jag har nog aldrig sett en så nära, men dom är ju enorma. Det kändes nästan som att den var lika hög som mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0