Skam den som ger sig!

Idag skulle jag till en tjej och fixa naglarna. Hade jag trott på högre makter hade jag nog tagit detta som ett tecken på att jag absolut inte borde ta mig ut idag. Men jag tror inte på något sådant så jag körde på ändå, haha.
"Strulet" började med att det i sista sekunden bara gick en buss i timmen, så blev det lite fel med tiden jag hade. Jag tog en buss så jag kom 45 min för tidigt. Men innan jag åkte skulle jag gå ut med Eddi. Då glömde jag nycklarna i lägenheten, och eftersom dörren låser sig själv när man stänger den så blev jag alltså utelåst. Suck! Men Diös kom och hjälpte mig på en gång. Dom var verkligen jättesnabba! 
När jag skyndat till bussen och ska kika på telefonen vart det var jag skulle och vilken busshållplats jag skulle gå av på har den lagt av pga kylan. Värt att tillägga är att jag hade skrivit till henne innan att jag inte skulle hinna med bussen för att jag var utelåst. Så där satt jag på en buss utan att veta var jag skulle och utan att hon visste att jag skulle komma. Men jah kände igen busshållplatsen när jag hörde den och jag lyckades hitta rätt så tillslut kom jag fram och fick mina naglar. Sjukt gullig tjej! Och hennes världens sötaste pojkvän skjutsade hem mig efter. Otroligt fin familj! 

Ikväll står det mys på kalendern.. Ibland är man bara så där extra tacksam över sitt mysiga hem. Det är jag ikväll! Jag har det ganska bra ändå, trots att smärtan är tillbaka igen. Blä! Men nu är jag iaf nyfriserad och har glitternaglar. Så ny kan jag iaf få känna mig lite fin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0