Rent var det här!

Det blev milen för mig och Edward idag i det fantastiska vädret. Jag fick nästan vårkänslor, men det är nog lite för tidigt för det haha. Johan kunde inte slita sig från golfen så han blev hemma. 


När jag kom hem blev det storstäd. Nu är det skinande rent i varenda litet hörn. Jag vet inte ens varför jag berättar något så äckligt, men jag har inte dammsugit under soffan en endaste gång sedan jag flyttade hit för snart ett år sedan. Det var så snuskigt!! 

Jag mår inget vidare ikväll (igen). Den här extra smärtan har hållit i sig ett tag nu. Imorgon är det tänkt att jag ska ta ännu ett nedtrappningssteg med medicinerna men det kommer inte gå. Jag har alldeles för ont. 

Nu ska vi mysa i vårt nystädade hem! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0