Pizzamys!

Igår kväll blev vi bjuden på hemmagjord pizza hos pappa och Maria. Jättemysig em/kväll, och såå mycket godare med hemmagjord pizza än köpt. 


Idag ska jag tillbaka till frisören igen. Jag var ju där dagen innan nyårsafton och färgade och klippte. Jag blev jättenöjd med både klippningen och själva färgningen men färgen blev inte alls som jag ville ha det. Jag var noga med att säga att jag ville ha det ljusa kvar, men nu blev allt i några nyanser för mörkt. Hoppas hon fixar det idag! 

Annars då? Det är två dagar kvar till helg igen. Vilka konstiga veckor det har varit över jul ovh nyår, men jag gillar det! Mer röda dagar, mer mys med älskling! 

Vi har -20 grader här i Gävle nu. Sjukt!! Äntligen blev det riktig vinter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0