Hej mitt vinterland!

Det är ju bara såå mysigt med snö!! Idag har vi -15 grader här i Gävle så det är riktigt kyligt! Jag har inte varit så pigg idag men vi har haft det mysigt ändå. Vi åt de traditionella sconesen till frukost (såå himla goda!), sen har vi tittat på några avsnitt av en ny serie, varit ut med Edward en sväng och snart tänkte vi åka ut och hälsa på papi en sväng. 

Jag har haft ont i huvudet en del de senaste veckorna. Jag har börjat använda mina brillor mer och jag känner att det gör skillnad så mer brills i fortsättningen. Igår drog jag med mig Johan på en synundersökning. Han hade aldrig gjort någon så det var väl på tiden vid 33 (snart 34!) års ålder. Min syn är exemplarisk på långt håll men det är på nära håll den inte är helt hundra. Läs/dator/tv-glasögon alltså. Jag beställde ett par nya brillor i den nya styrkan så nu har jag snart 4 glasögon att byta med. Jag och Johan ville ha exakt samma glasögon, haha. Så sjukt att vi har samma smak och stil på typ allt. Men våra favoriter var lite dyrare än de som ingick i synundersökningen så jag tog de som ingick och så fick Johan köpa de finaste! Men nu kommer jag vara avundsjuk varje gång jag ser Johan använda favvisarna, haha! Fast mina var fina dom också. Jag får väl gå och köpa älsklingarna  när ekonomin är lite stadigare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0