En bättre helg!

I fredags kväll bjöd älsklingen på god middag. Fläskfilé, kroketter och den godaste pepparsåsen jag någonsin ätit! Det är fantastiskt lyxigt att ha en utbildad kock hemma som lagar magisk mat jämt! 



Vi hade en bra dag igår. Vid 11 åkte vi ut till Hedesunda och åkte skoter och grillade korv. Så mysigt!! 





Igår kväll hade vi datenight. God skaldjurspasta till middag hemma. En fika på stan. Bio; The big short. Jag kommer inte ihåg vad filmen handlade om. Jag somnade typ 200 ggr under filmen. Nickade till, vaknade, nickade till, vaknade. Så galet trött! Jag blir så där trött att jag inte kan hantera det av min "bonusmedicin" som jag tar när jag har extra ont. Pinsamt ju att sitta och sova på en bio.. En gång när jag nickade till så hann jag drömma att det var någon som kom med en vattenslang och skulle spruta mig i ögonen med en jättehård stråle. Jag flög upp med händerna för att skydda mig samtidigt som jag vaknade. Johan skrattade åt mig och tyckte det var skitkul men mannen bredvid sneglade på mig och undrade vad tusan jag höll på med, haha. När jag satt där och nickade längtade jag så mycket till sängen! Men efter min 201:a nick var filmen äntligen slut och jag fick hem och bädda ner mig. Skönt att vi bor så nära bion! Hemma på två minuter liksom. Men vi hade en väldigt mysig kväll trots att jag sov igenom hela bion. Det är tur att Johan är van! 






Idag har vi inte kommit längre än frukost. Vi har promenad och städning på schemat idag. 



Kommentarer
Postat av: mormor

Åh va mkt gott ni äter <3

2016-01-24 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0