-16

Idag har jag och Mami varit ut på en promenad i Boulongern tillsammans. Vi trotsade -16 graderna och njöt av det fantastiskt fina vädret. 



När vi skildes åt fick jag en present av mamma. För några år sedan hade jag ett par shorts som jag älskade. Varje gång jag hade på mig dom så tyckte mamma att de var så fina och hon skämtade hela tiden om att hon till och medskulle vara finare i dem. Efter allt tjat om hur gärna hon ville ha dem så var det såklart bara att kapitulera och lämna över mina fina shorts till henne så hon blev tyst, haha! Och nu har jag gjort samma sak, fast nästan värre. Jag köpte ett par fårskinnstofflor för några år sedan och så fick mamma ett par likadana samtidigt. Jag har använt mina nästan varje dag och nu är de så slitna att det knappt går att använda dem. Jag provade att tvätta dom, men efter det är de näst intill oanvändbara. Så då kom jag ju på att mamma också hade ett par. Jag började mitt försvarstal och jag var helt övertygad om att jag skulle använda hennes mer än vad hon använder dem, och då är det ju mycket bättre att jag har dom än henne, haha! Så nu fick jag (tillbaka) dom! Hur vi håller på, haha! 
Mamma - Evelina, 1 - 1.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0