Viinst!!!

Åh vi har så mysigt!! Det var en grym match idag. Det är otroligt viktiga matcher de som är kvar nu så det var olidligt spännande.. Brors gjorde ett snyggt mål, en ass, de vann och så blev brors än en gång utsedd till matchens bästa spelare! Så nog måste vi vara nöjd med den här lördagen allt!

Åh jag vill inte åka hem imorgon. Vi får mysa vidare nu och njuta fullt ut. Och för alla er som undrat om Johan lever efter svensexan så kan jag tala om att han gör det! Men tydligen med nöd och näppe för han har haft det tuffaste dygnet någonsin, haha! 




Lägger ut mina My stories från snapchat också..




Pappa lagade en helt underbar middag medan jag städade iordning brors ungkarslya, haha! När brors kom hem så åt vi. Hasselbackspotatis, ädelostfylld fläskfilé och bea. Så. Galet. Gott.




Kommentarer
Postat av: mormor

Hälsa o Gratta <3 <3 <3

2016-02-06 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0