Spännis - fast på fel sätt!

Det gick bra idag! Jag träffade två av de som kommer vara inblandade i programmet jag ska gå. En av dem var sjukgymnast och klämde på varenda liten "muskel" (jag vet inte om jag ens har rätt att kalla dem så längre, haha) jag har. Jag är sne i rygg och ben, jag är jättespänd i skinkor, baksida lår och vader. Eller jag är tydligen spänd hela jag men där var det mer. Bäckenmuskulaturen var mest spänd av allt så det fick jag hemläxa att träna på att slappna av tills programmet i april. Den är så himla överspänd av all smärta så istället för att lära mig spänna muskulaturen ska jag alltså lära mig att slappna av.

Älsklingen och Eddi kom och mötte mig vid tåget. Jag är så himla glad att jag har dom två. Det pirrade till av kärlek när jag såg my love där på perrongen. Jag hoppas att jag får känna så i måånga år till! 


Jag mådde inte alls bra när jag kom hem så jag har legat i soffan sedan jag kom hem vid 17. Vi har ätit god korvstroganoff till middag och kvällsfikat blev yoghurt och fruktsallad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0