Rundtur!

Det blev en lång hälsa-på-folk-runda idag. Vi tvättade mellan 8-15 (så jobbigt att det bara finns en tvättmaskin i tvättstugan). Sen åkte vi till farmor och farfar, bästa Johanna, mormor och morfar, fina Fia och så avslutade vi hos mami med underbara pannkakor. 

När vi kom hem blev det yoga. Jag gillar det verkligen! Jag hoppade över yogan i helgen när jag var i Nybro och en kväll när jag hade jätteont. Men nu har jag kört 6 pass och det är jättehärligt! Hon som kör passen är så lättsam och härlig. Jag tycker att yoga ibland kan vara så himla seriöst och strikt men hon som kör passen jag gör är bara en helt vanlig människa känns det som. Till alla er som tycker att det verkar härligt; köp en yogamatta och haka på. Det är till för att alla ska kunna vara med! 


Jag fick en jättefin tulpanbukett av farmor för att jag har namnsdag imorgon. 
Så söt! ❤️

Nu är det läggdags! Sweet dreams!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0