Glammigt!

Idag tvättar vi (jag). Johan lagar maten här hemma och jag tvättar och diskar för det mesta.. Jag skötte städningen under tiden då han jobbade på Forsmark men nu när han jobbar hemifrån hjälps vi åt. Vi är båda nöjda med den uppdelningen! 

I eftermiddag ska vi åka och hälsa på farmor och farfar en sväng. Farmor ska hjälpa mig att laga en klänning som jag ska ha på ett bröllop nästa helg. Sen ikväll blir det pannkakor hos mami! 

Ni får en bild på mina naglar. Det är väl det mest glammiga i mitt liv just nu. Det känns härligt att ha lite glitter i livet trots att jag är mest hemma. Jag har mycket ont nu igen så det är mycket mjukisar, soffa, filt och serier.. Jag är så glad för att ha Edward och Johan här hemma med mig. Jag vet inte om jag har sagt det förr? Hihi! Det blir så mycket trevligare med sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0