24-timmars!

Vi har haft ett jättemysigt dygn ute på havet. God mat, trevligt sällskap, mysigt spa och en fantastiskt mysig natt i en 90-säng tillsammans med honey, haha. Vi hade en varsin säng i våran hytt men vi tyckte det var ensamt att sova själv så vi knökade ihop oss i samma. Men det var typ "vakna, jag vill vända på mig så du måste vända på dig också" haha! 

Vi kom precis hem. Jag mår tyvärr inte alls bra och har inte gjort det de senaste veckorna.. Det känns alltid tugnt när det backar igen, men det är bara att försöka göra det bästa av det. 

Nu ska vi gosa ner oss i soffan och äta toast och se en film. Jag är en sån som tycker att man ska ha alla hjärtans dag varje dag året om. Men idag får man chansen att visa kärlek lite extra! ❤️
Det har inte blivit så mycket kort knäppta på kryssningen. Det var skönt att lämna telefonen i hytten och bara vara.






Utökade mitt Versace-förråd med en ny älskling att byta med ibland..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0