Good morning!

Igår kväll tog jag för en gångs skull mina kvällstabletter tidigt. Jag tog dom redan vid 19.30 någon gång. Det gjorde att jag var svintrött vid 21. Jag tror vi somnade runt 22 (!!). Men nu till det underbara.. Jag vaknade kl 5 imorse helt klarvaken. Det har inte hänt på länge. Förr hade jag jätteproblem med sömnen och kunde typ aldrig sova, men sedan jag fick den här smärtmedicinen som jag blir jätteseg av har jag sovit gott, länge och mycket. Eftersom jag normalt tar pillsen vid 23 blir jag trött hela förmiddagen dagen efter. Så dagens lärdom: ta tabletterna tidigt, somna tidigt och var piggare dagen efter. 

Nu sitter jag på tåget på väg till Akademiska. Det är sista läkarbesöket innan programmet jag ska skrivas in på i april. Förhoppningsvis. Allt är väl inte helt klart än. Men idag får jag all info om den närmsta framtiden. Jag hoppas att det blir ett positivt besök.

Det var tungt att lämna mina fina killar imorse. Nu när vi ses dygnet runt jag och Johan hade man ju kunnat trott att vi skulle få nog av varandra. Tvärt om. Man får liksom aldrig nog utan vill bara ha mer hela tiden. 


Mina bästa! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0