Kari Traa!

Imorse mådde jag lite bättre så då blev jag lycklig och drog på mig träningskläderna och drog iväg på en 9 km promenad. Jag gick sakta såklart eftersom jag fortfarande har ont.. Men de sista kilometrarna var en plåga. Jag fick sätta mig på huk och andas igenom smärtorna flera gånger innan jag tillslut kom hem. Detta är jag i ett nötskal! Istället för att ta det lugnt och njuta av att jag har en lite bättre dag så går jag ut och mördar magen på långprommis och får ont resten av dagen istället. Men det är ju såå underbart att vara ute i det fina vädret så jag har svårt att låta bli! Ibland är det värt att ta konsekvenserna.

Jaja.. Nu ligger jag iaf under värmefilten i soffan med frossa. Jag kunde inte ens lyfta upp ena benet till soffan utan att ta hjälp med armarna för det gjorde så ont och krampade i magen. Så kan det gå! Antar att det blir chill resten av dagen. Jag har beställt pannkakor av kocken till middag och jag längtar redan till detta! Vad sjuk man är..


Jag såg ett sponsrat erbjudande som dök upp i flödet på insta att man kunde beställa hem tre nummer av tidningen I Form och få löpartights och linne från Kari Traa på köpet för 149 kr totalt, utan bindningstid. Jag brukar aldrig haka på såna här erbjudanden men det här gick ju inte att motstå. Så sjukt billigt. Nu har jag fått hem kläderna och de passade perfekt. Supersköna dessutom! Jag ringde redan idag och sa upp det så jag inte skulle glömma det eftersom jag inte vill ha förlängd prenumeration. Vissa kanske tycker att det är fult att mjölka företaget på erbjudandet men jag har inget dåligt samvete alls över att jag gör så. Faktiskt raka motsatsen.. Det dök nämligen upp ett nytt erbjudande nu att man kunde få samma deal med 3 tidningar från I Form fast med en matchande Kari Traa löparjacka för samma pris. Och Johan blev så sjukt sugen på den att han hakade på erbjudandet och beställde den. Det kan hända att jag lånar den av honom. Eller om det var jag som beställde den i hans namn till mig själv... Så kan det ju också ha varit. Eftersom bara "nya" prenumeranter fick ta del av det erbjudandet..

Kalla mig Ove Sundberg om ni vill, men löpartights, träningslinne och löparjacka för 300 spänn. Och 6 nummer av I Form. Taget!





Kommentarer
Postat av: Lulu

Haha du är ju underbar!! Säg till om du vill komma hit någon dag och chilla på altanen i solen!' Så kan vi komma och hämta dig 😘

Svar: Jag vill jättegärna komma!!! 😍👶🏼 Sorry för sist, jag var helt däckad 😣 Vi kan väl höras till veckan! ❤️😘
Evelina Nilsson

2016-02-25 @ 14:20:14
Postat av: mormor

Snygging <3

Svar: Det måste jag ha ärvt efter dig! 💗
Evelina Nilsson

2016-02-25 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0