Fin vinterdag!

Vi däckade i soffan igår innan vi ens hade gjort toast eller satt igång en film. När vi vaknade förflyttade vi oss till sängen och somnade om. Vi vaknade 8 imorse. Johan gick upp men jag låg kvar. Idag mår jag sämre än på länge. Jag låg kvar i sängen och sov från och till tills kl 12. Helt tvärslut! Varje liten cell i kroppen känner sig sjuk idag. 

Vi fick hem Edward imorse efter en helg hos hans gudföräldrar (Musch och Matti, haha). Det är så himla tomt när han inte är hemma! Älskade lilla hund.

Jag och Eddi kom precis hem efter en lugn liten runda till GS. Hur sjuk jag än är så måste jag ta mig ut i det här underbara vädret känner jag! Vilken fantastiskt fin dag! 




Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2016-02-15 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0