I Nybro hos brors!

Jag och pappa har haft 7 underbara timmar tillsammans i bilen till Nybro. Det var jättelänge sedan jag och papi hade kvalitetstid bara vi två så det var supermysigt! 

Vi kom fram för en timme sedan till världens bästa brors. Som jag älskar denna lilla man! Han skiner alltid som en sol (iaf utanför isen, haha) och är verkligen den finaste broren på denna planet. Nu har vi en hel helg tillsammans bara vi tre. 
Älskart! ❤️ 

Edward var lika duktig som han alltid är. Han satt i sin bur i bakluckan hela resan utan minsta lilla gnäll. Denna lilla hund alltså. Världens bästa! 

Jag kan inte låta bli att sakna min prins lite. Han är på svensexa hela helgen så jag tror inte det går någon nöd på honom. Men nog är det ovant att sova själv allt! Det ska nog gå bra.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0